Utolsó kommentek

  • TREX: Mi van, fokk, mér' nincs új bejegyzés már? o.O (2013.09.04. 14:04) Magyarország tündököl
  • kamala: index.hu/kulfold/2013/01/29/kinaban_mar_dobozos_levegot_arulnak/ Küldjünk csomagot hazai levegővel :) (2013.02.05. 13:51) Leltár
  • Jánosanyu: Ha átmegyek a Lánchídon, máris a Nagy Falon termek? Jó nagy lett ez a Magyarország. :) (2013.02.02. 16:57) Leltár
  • Commander Taapos: Ja és van sárkánypatkány meg sárkánydisznó is. Na az utóbbi tényleg ütős :D (2013.01.28. 12:49) Leltár
  • Commander Taapos: Kisvakond a városban! :) (2013.01.21. 13:24) Jó, hát ennyire futotta
  • Utolsó 20

Hogy mi is a helyzet?

2012.07.25. 09:45 Leslie Judge

Nos, a helyzet az, hogy minden király, még az eső sem kezdett el esni, de az előrejelzés nem túl bíztató. :) Nekem meg még ma el kellene menni a bankba, de ha nem, hát nem. Majd megyek holnap vagy holnapután. Igazából ma már voltam egyszer, csak hülye vagyok, és az útlevelemet nem vittem magammal, mert még nem szoktam meg, hogy minden bankolós dologhoz az kell, nem az itteni ID kártyám, mint régen.

Mikor rájöttem, elegánsan távoztam a bankból, aztán elmentem levadászni a tojásos-korianderes-akármilyenes bazi nagy palacsintából hajtogatott cuccot, amit már régen is szerettem, de ott, ahol mondták, hogy szokott lenni, nem találtam. A vége az lett a dolognak, hogy másfél órával azután értem vissza (szigorúan gyalog), mint ahogy elindultam, és ebből kb. 15-20 perc volt az ebéd. Asszem, nullszaldósnak tekinthetjük az akciót kalória szempontjából. :)

Pénz csak azért kell, mert egyik kollégámmal tegnap bevizsgáltunk egy közeli edzőtermet, és be akarok iratkozni mingyárt egy évre. Persze az, hogy edzőterem, nem egészen fedi a valóságot, mert van vagy 6 emelet különféle célokra. Mindenesetre nem gondoltam volna, hogy pénzbe kerül eljutni a Nirvánába. Ha ezt többen tudnák... :) Kicsit kevesebb, mint €500-ba kerül az éves díj, ami szerintem egyáltalán nem vészes egy ilyen helyen. Otthon nektek szerintem sokkal többet kellene fizetni. Mondjuk, sosem próbáltam egy egész évre beiratkozni sehová. :)

Na meg az is jó pont, hogy közel van a leendő lakásomhoz, ami még mindig csak leendő, mert ugyan a tulaj tegnap már jelezte, hogy kész van minden, csak takarítani kell még, de most el kell utaznia pár napra, de még engedélyünk sincs szerződést hosszabbítani, úgyhogy nem tudom, mikor fogok tudni beköltözni. Talán a jövő héten, talán azután.

Nagyon végül is nem zavar, hogy bent kell laknom, mert így reggelente egész hamar beérek, de azért jó lenne már letelepedni kicsit, és a böröndöt betuszkolni valami szekrény mélyére, aztán jól szétköltekezni magam mindenféle cuccokra a lakásba. :)

And now something completely different:

Valamelyik nap éppen ebédelni mentünk, amikor egy igen érdekes jelenet tanúja voltam. Lefelé mentünk egy mozgólépcsőn, és a felfelé menőn egy anyuka tolta a kislányát egy gyerekkocsiban. Babakocsinak már nem nevezném, mert túl nagy volt már a kislány ahhoz. Na mindegy, szóval anyu tartotta a kocsit a lépcsőn, benne ült a kiscsaj, ölében a laptop, és épp veszettül nézett rajta valamit. Tisztára, mint a repülőn: az Ön szórakoztatása fontos számunkra még út közben is. És még csak nem is kínaiak voltak, akiktől az ilyesmi nem lenne szokatlan.

Tudom, nem kifejezetten vicces történet, de úgy éreztem, nem lesz harag, ha megosztom. :)

Szólj hozzá!

Címkék: sport időjárás pénz furcsaság

A bejegyzés trackback címe:

https://megint4ev.blog.hu/api/trackback/id/tr554676613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása