Utolsó kommentek

  • TREX: Mi van, fokk, mér' nincs új bejegyzés már? o.O (2013.09.04. 14:04) Magyarország tündököl
  • kamala: index.hu/kulfold/2013/01/29/kinaban_mar_dobozos_levegot_arulnak/ Küldjünk csomagot hazai levegővel :) (2013.02.05. 13:51) Leltár
  • Jánosanyu: Ha átmegyek a Lánchídon, máris a Nagy Falon termek? Jó nagy lett ez a Magyarország. :) (2013.02.02. 16:57) Leltár
  • Commander Taapos: Ja és van sárkánypatkány meg sárkánydisznó is. Na az utóbbi tényleg ütős :D (2013.01.28. 12:49) Leltár
  • Commander Taapos: Kisvakond a városban! :) (2013.01.21. 13:24) Jó, hát ennyire futotta
  • Utolsó 20

Na, már megint...

2012.12.05. 08:45 Leslie Judge

...itt vagyok. Élek, virulok, miegymás. Pár hétig egyáltalán nem tudtam használni a blogot, annyira lassú volt az internet, aztán már nem is néztem sűrűn, hogy hozzáférek-e. Elvileg egy hete biztos megy a dolog, de más kötött le, meg ugye lusta is vagyok.

Ha a helyzet nem változik, akkor ismét rendszeresen olvashattok, láthattok itt valamifélét.

Az elmúlt időszakban amúgy nem történt sok érdekes. Volt egy csomó meló, ellenőrzés, fejlesztés itt, úgyhogy nem unatkoztunk. Ünnepeltünk legalább négy születésnapot és tartottunk egy össznépi bableves partyt is.

A legutolsó bejegyzésem óta azt hiszem, csak egyszer fáztam meg, és éppen a végén tartok. De elhatároztam, hogy idén ez volt az utolsó. Talán sikerül tartani. :)

Rendeltem magamnak egy fényképezőgépet, aminek a napokban meg kell érkeznie, úgyhogy utána már nem csak a telefonnal örökíthetem meg, ami itt folyik. :) Erről jut eszembe, hogy azért készült 1-2 kép a szünet alatt is, azokat hamarosan közzéteszem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://megint4ev.blog.hu/api/trackback/id/tr234948353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása