Utolsó kommentek

  • TREX: Mi van, fokk, mér' nincs új bejegyzés már? o.O (2013.09.04. 14:04) Magyarország tündököl
  • kamala: index.hu/kulfold/2013/01/29/kinaban_mar_dobozos_levegot_arulnak/ Küldjünk csomagot hazai levegővel :) (2013.02.05. 13:51) Leltár
  • Jánosanyu: Ha átmegyek a Lánchídon, máris a Nagy Falon termek? Jó nagy lett ez a Magyarország. :) (2013.02.02. 16:57) Leltár
  • Commander Taapos: Ja és van sárkánypatkány meg sárkánydisznó is. Na az utóbbi tényleg ütős :D (2013.01.28. 12:49) Leltár
  • Commander Taapos: Kisvakond a városban! :) (2013.01.21. 13:24) Jó, hát ennyire futotta
  • Utolsó 20

Fejlemények

2012.07.31. 05:16 Leslie Judge

Tegnap sikerült aláírni mindkét félnek a lakásbérleti szerződést, úgyhogy boldog voltam. Egészen addig, amíg kiderült, hogy a tulaj a takarítást valószínűleg csak a következő hétvégén tudja elintéztetni. :) Hát ez így már annyira nem baba. Reméltem, hogy ma-holnap be is költözhetek, és akkor Balázs barátomat is el tudnám szállásolni csütörtök estére. De így nem megy. Viszont a jövő héten már be tudok költözni végre, és akkor majd rakok ki ide képeket a lakásról. Meg majd később is, amikor már belaktam.

Csütörtökön végül is eljutottam este az edzőterembe, be is fizettem magam egy évre rendesen, aztán körbejártam most már egyedül, hogy mi merre van. Végül, a bokámra tekintettel (vagy éppenhogy nem) csak a futópadot használtam, és mentem egy fél órát hegynek fel. A légkondit szerencsére nem csutkán járatják, úgyhogy tüdőgyulladást nem fogunk kapni, de éppen ezért ugye picit jobban izzad az ember, és ha még a rohadt magas páratartalmat is hozzáadjuk, akkor meg különösen. A végén bármelyik vizespóló versenyt megnyertem volna. :D Reggelre megszradt, dehát mi nem szárad meg reggelre?

Szombaton többedmagammal elmentünk egy ujgur étterembe. Az előző bejegyzésben lévő kép ott készült. Hát, elég messze volt, de azért még nem a város szélén. Viszont a kaja ugyanolyan finom volt, mint amilyenre emlékeztem. Persze ebben az étteremben most jártam először, de az ujgur konyha szerencsére nem változott. Volt ott kérem birkanyárs, hagymás tojás, zöldségsaláta, a lenti képen látható tészta, robbantott csirke. Jóllaktunk. :D

Vasárnap magamévá tettem a saját biciklimet. Még négy éve hagytam itt az utódomnak, hogy használja. Akkor még viszonylag újnak számított, mert csak pár hónappal hazautazásom előtt lopták el a második bringámat. :) Most már elég csapzottan néz ki, de így legalább nem akarják majd elvinni. Vettem rá új ülést meg csengőt, és egy zárat is, mert annyira azért nem lepusztult. Jól meg még mindig, bár lehet, hogy a fékbetéteket még cserélni kell majd. Meglátjuk. Egylőre túl nagy a féltáv az ízélesmhez képest.

Ja, sikerült újra megfáznom vagy csak visszaestem. Szombaton már egészen jól voltam, szinte egyáltalán nem köhögtem már és a többi tünet is szünetelt. Nahát vasárnap reggel már nem ez volt a helyzet. Megint náthás vagyok, tegnap fájt a tortkom is, szóval mondhatjuk, hogy kezdődik előlről, csak talán ezúttal gyorsabban követik egymást az események. Mindegy, zsepi van, úgyhogy szabad folyást engedek a dolgoknak, aztán majd meglátjuk. Lehet, hogy már csak a lakásba költözés gyógyít meg. ;)

Szombat este majdnem megnéztem a Jégkorszak 4-et. De nem értünk vissza időben az étteremből. Itt nem messze van egy mozi, de basszus 100 yuan fölött van a mozijegy, úgy kb. 4000 forint. Nem fogok sűrűn moziba járni, úgy érzem. :D Még jó, hogy van net, és ha nagyon türelmetlen vagyok, akkor még ott vannak a hülye DVD boltok is.

Most macerás kimozdulni, mert esik az eső tegnap este óta. Vettem ugyan ernyőt meg még esőkabátot is, ami a bicajra is jó, de a kedv az, ami hiányzik ebben a szürkeségben. És még az ernyőmet is kölcsönadtam tegnap.

1 komment

Címkék: sport mozi időjárás egészség lakás bicikli ujgur étterem

A bejegyzés trackback címe:

https://megint4ev.blog.hu/api/trackback/id/tr604687926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asghard 2012.08.05. 07:09:33

Jó van Laci, látom fejlődsz... :)
süti beállítások módosítása